niedziela, 2 stycznia 2022

611. Małe plany i ufokowy Rok z Kasią.

 Witajcie w Nowym Roku:)

Na wstępie życzę Wam wszystkim radości w każdym kolejnym dniu roku:)

Podsumowania zeszłego roku robić nie będę, gdyż za wiele nie ma co pokazywać:) Pokuszę się jednak o małe plany na Nowy Rok:)

Przede wszystkim chcę pokończyć prace, które od dawna mam zaczęte. Będę je wykonywać w ramach zabawy u Kasi. Przejrzałam posta z zeszłego roku, plany były podobne a udało się niewiele. No ale spróbuję od nowa:)




1. Priorytetem są Wróżki dla Wiki, pozostały mi cztery. 



2. Jan Paweł II. Już nie wiele zostało, ale nie ukrywam, że odkąd mam aplikacje do wyszywania, to papierowe wzory mnie niepociągają. No ale skończyć bym go chciała bardzo.



3. Tęczowa róża- tu może będzie lepiej, bo mam ją w aplikacji:)







4. No i jesli jakimś cudem sie z powyższymi wyrobię, to mam jeszcze czajczniczki:)



Poza tym chcę zrobić zawieszki na choinkę w zabawie u Kasi


Będę bawić się też z Katarzyną


No i oczywiście w dalszym ciągu będę poświęcać soboty, niedziele i dni świąteczne na Narodziny Chrystusa:) Obecnie mam prawie 24%.



Mam jeszcze coś pięknego, ale dopiero zbieram muliny do tego projektu:)  Prezent od niezastąpionej Katarzyny


W porównaniu z poprzednim, te kolory są nieziemskie:)

Mam tylko nadzieję, że nie dostanę jakiegoś totalnego "Niechcemisia" i będę systematyczna:)

Poza tym moja latorośl przystąpi w tym roku do Stołu Pańskiego, zatem trzeba zaplanować jakąs pamiątkę, a moja najmłodsza siostra bierze ślub, także też coś stworzę:)































12 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia, Ja nie robię podsumowań i planów na rok przyszły, bo plany sobie a życie sobie, już nie raz się o tym przekonałam. Ale za Ciebie oczywiście trzymam kciuki. Prezent od Kasi faktycznie niesamowity, te kolory jak marzenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za realizację planów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za realizację planów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ambitne plany, życzę powodzenia w ich realizacji. Będę kibicować
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam mocno kciuki aby Ci się udało 😀👍

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia :) Piękne prace masz w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w realizacji planów! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci powodzenia w realizacji planów. Ostatni wzór jest przepiękny i mam nadzieję, że znajdziesz dla niego czas. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Plany zacne :) trzymam kciuki .....

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia :) Wszystkie plany ciekawe.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.