środa, 27 kwietnia 2022

636. Choinka 2022.

 Zwykle byłam gotowa z zabawą u Kasi na początek miesiąca. Tym razem miałam inne pilne hafty, które mnie zajmowały.



Jak zwykle przygotowałam zawieszkę na choinkę z serii wzorków od Coricamo. Z tym, że pojawił się pewien problem. Zwykle wyszywałam je na białej plastikowej kanwie. Ostatnio składając zamówienie zamówiłam przezroczystą, bo białej nie było. I to był błąd. Jak zaczęłam wyszywać to zorientowałam się, że wszystkie nitki będzie widać pod spodem. Wpadłam na pomysł zrobienia białego tła i postawiłam na półkrzyżyki, myślę, że są wystarczające:) I jeszcze biały ścieg za igłą na brzegach, żeby tak bardzo nie różniły się od siebie. Z tyłu jak zwykle pianka brokatowa.

Myślę, że wygląda ok:)










14 komentarzy:

  1. Świetna zawieszka , będzie pięknie wyglądać na choince lub przy prezencie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zawieszka powstała.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze Twoje zawieszki wymiatają. Świetny jest ten hafcik choć bardzo wymagający.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna zawieszka. Tło daje radę 👍No i przynajmniej ja dowiedziałam się, ze lepsza biała plastikowa kanwa. Zamawiając pierwszy raz zastanawiałam się, którą wybrać, wzięłam biała l, no i okazuje się,że to byl dobry wybór 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna zawieszka. Tło daje radę 👍A dzięki Tobie dowiedzialam sie, ze lepsza biała plastikowa kanwa, taka jaką kupiłam, choc miałam dylemat 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze wyszła elegancka i bardzo ładnie dopracowana zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zawieszkę zrobiłaś :).

    Ja głównie wyszywam na przezroczystej kanwie. Ale robię też całe tło, to efekt też jest inny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne są te zawieszki, takie delikatne :)
    Ja wolę aidę przeźroczystą i każdy haft zawsze
    podklejam filcem albo foamiranem.
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ech te zawieszki taki drobiazg a jak ślicznie się prezentuje 🙂

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.