środa, 1 marca 2023

689. Ufokowe podsumowanie lutego i całego miesiąca:)

 Tak dla formalności wrzucam raport do podlinkowania dla Katarzyny w zabawie ufokowy rok. Poza tęczową różą nie działam nic więcej w ufokach. W lutym przybyło 10%. 


Hafciarsko luty był dużo gorszy od stycznia pod względem ilości xxx. W styczniu zrobiłam 15 742 xx- wyszywałam każdego dnia po minimum 100 xxx, natomiast w lutym tylko 8 389 xxx, nie wyszywałam 5 dni podczas choroby. W pozostałe dni po minimum 100 xxx dziennie. Ale biorac pod uwagę, że mam na pokładzie małego szkraba i panienkę, z którą odrabiam codziennie lekcje i pomagam się uczyć do sprawdzianów, to chyba całkiem nieźle:)

Oby marzec był łaskawszy:) Sobie i Wam tego życzę:) Lubię marzec bo: mam urodziny ( rany już 35 ) i  zaczyna się moja ulubiona pora roku:):):)
 

1 komentarz:

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.