poniedziałek, 3 kwietnia 2023

698. Ufokowe i nie tylko podsumowanie marca.

 W marcu tradycyjnie przybyło 10% w tęczowej róży. Za mną już 80% pracy:) Na maj planuję finisz:)

Było:


Jest


W marcu postawiłam 9309 xxx. To prawie o 1000 więcej niż w lutym, ale do stycznia ( 15 742 xxx) mi daleko.
 Nie wyszywałam ani jednego xxx przez 8 dni marca, w pozostałe dni najmniej postawiłam 91 xxx, a najwięcej 899 xxx.
 Plany ogólnie zrealizowane, nie udało mi się tylko siegnąć w marcu po kolosa. Ale już nadrabiam:)

I banerek zabawy u 








6 komentarzy:

  1. Róża pięknie rozkwita.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to już jest, że czasem nie dane nam jest przysiąść do naszego hobby. A szkoda. U ciebie i tak lepiej jak u mnie. Róży pięknie przybyło i mam nadzieję, że faktycznie w maju uda ci się ją ukończyć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie przybywa haftu i róża coraz piękniejsza. :)
    U mnie nadal w planach.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie super obraz jak skończysz ta różę. Trzymam kciuki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe są te kolory w róży!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.