poniedziałek, 1 maja 2023

702. Ufokowe i nie tylko podsumowanie kwietnia.

 W kwietniu przybyło w tęczowej róży trochę mniej, niż 10%- niestety dałam radę tylko 8,94%. Razem mam już 88,94 i mam nadzieję, że w maju będzie finisz:)

Było tak


Jest tak


W kwietniu postawiłam 9 300 xx. Niestety to o 9 mniej niż w marcu. Nie wyszyłam ani jednego xx przez 7 dni kwietnia, w pozostałe dni najmniej wyszyłam 156 xx, najwięcej 711 xx. 

Ogólnie plany kwietniowe zrealizowane, choć w niektórych projektach mniej xx niż sobie zakładałam. 

Tęczowa wyszywana w ramach zabawy u Katarzyny



3 komentarze:

  1. Cudna będzie ta róża jak ją skończysz, powodzenia mam nadzieję że pod koniec maja zobaczymy jej finał !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Już prawie finisz. Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę uwierzyć, że ta róża jest wyszywana..ogrom pracy 😊

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.