wtorek, 3 lutego 2015

73. Lutowe wyzwanie u Hanulka:)

Zabaw u mnie w tym roku od groma. Zapisałam się także na to całoroczne wyzwanie u Hanulka.

Pierwsze- lutowe wyzwanie to hafcik miłosny z pięknym tytułem



Wzorek wybrałam już jakiś czas temu. Postanowiłam do niego wykorzystać nową aidę metalizowaną. Jest to 16-stka, z którą zetknęłam się po raz pierwszy:) Ale hafciło się bardzo przyjemnie. Tym bardziej, że cały czas towarzyszyła mi myśl, że hafcik powstaje dla kochanej osoby:) A jest nią moja mama, która jutro obchodzi urodziny:) Prezent już doszedł, zatem można pokazać:)


Więcej zdobień postanowiłam nie robić, gdyż sama matalizowana aida oraz piękny papier dają efekt:) Niestety na zdjęciu co nieco umknął:)

W  środku kilka serduszek, zdjęcie naszej trójki oraz życzenia:)




11 komentarzy:

  1. Pomysł rewelacyjny... no i od razu będzie karteczka wykorzystana :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna skromniutka, ale serdeczna karteczka. Mama na pewno doceni taki prezencik.

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie powtórzyła bym słowa Danusi:)))mama się ucieszy:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka :) Prosto z serca :)

    Pierwszy raz widzę taką kanwę - zwykle te metalizowane czy z jakimiś nadrukami to 14ct, a ja nie lubię tej gęstości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko jest zrobić zdjęcie metalizowanej kanwie czy mulinie.
    Karteczka prosta, ale bardzo elegancka - mama z pewnością zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno Twoja mama bardzo się ucieszyła z takiego prezentu :).

    Ja jutro będę kończyć moją pracę w tej zabawie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamie na pewno się spodobała..śliczna jest:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.