wtorek, 24 lutego 2015

83. Pora na "pora":)

Ostatnio na moim blogu prezentuję tylko salowe obrazki.

 Póki co taka kolej rzeczy się utrzyma, ponieważ pozostałe rzeczy jakie dziergam będą do pokazania dopiero za jakiś czas. Są to prezenty, których pokazać jeszcze nie mogę:)


A tymczasem prezentuję Wam kolejne warzywko z salu cytrusowo- warzywnego:) Przyszła kolej na pora:)


Dziergało się go o wiele przyjemniej niż cukinię:) Prosty wzorek, jedynie kontury troszkę poknociłam:)

A tak prezentuje się całość:)



Kolejna będzie dynia, ale to dopiero w marcu:) Pokażę jeszcze moją dzisiejsza przesyłkę:)



 Mulinka firmy Odra zakupiona w promocyjnej cenie:) Będzie na małe projekty i zakładki, gdzie zwykle kolorki dobieram sama:)


A byłabym zapomniała, jeszcze piękności od mamy:)







Uwielbiam:):):)


10 komentarzy:

  1. Piękny por:). Ja też nad swoim intensywnie pracuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny hafcik i nowe nabytki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafcik prezentuje się ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten SAL, będzie piękną ozdobą kuchni :) A przydasie rewelacyjne, nie chciałabyś może wypożyczyć mi swojej mamy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kontury też robię w tych obrazkach jak mi pasuje. Nabytki są super :) Mulinek nie zazdroszczę, bo też się obłowiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pora lubię więc bym schrupała i tego Twojego, tak smakowicie wygląda :) A przydasi nigdy za wiele, a jeszcze jak są prezentem od kogoś to już w ogóle cieszą podwójnie :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.