sobota, 4 stycznia 2020

511. Wielki finał Coffe break:)

Mam go, nareszcie:) Skończony, wyprany i oprawiony:) Właśnie zawisł w mojej jadalni:)




Zdjęcie kiepskie, ale efekt- bajka:)

Chciałam zrobić krótką notkę o początkach tego salu:) I się przeraziłam:) Zabawę ogłosiłam 2 października 2017. Zgłosiło się w sumie do zabawy 12 dziewczyn. Wiem, że kilka skończyło, a niektóre jeszcze nie. Cieszę się, że jako organizatorka nie jestem ostatnia:):):):)

Dziękuję wszystkim, którzy mi kibicowali:)

13 komentarzy:

  1. Piękny! Brawa za wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Mój ciągle jako UFOK... teraz pora na nową zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wowo, wygląda super, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie oprawiony, gratuluję ukończenia - mój skończony, ale nie oprawiony (czekam na remont kuchni).
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo fajnie, w sam raz do kawowego kącika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Ukończenie poszło błyskawicznie :) Piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała praca Sylwuś. Moje leża i czekaja na lepszy czas który mam nadzieje że wreszcie nastąpi. Pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Sylwio, nieważne ile czasu zajęło, ważne, że jest :)
    Kawowy obrazek jest boski. Gratuluję ukończenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna praca, bosko się prezentuje. Gratulacje wielkie. :)))

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.