poniedziałek, 6 stycznia 2020

512. Coś nowego:)

Moja córka zażyczyła sobie, żebym wyszyła dla niej kalendarz. Ja mam kawy, muffinki i hafciarski kalendarz- to Ona też chce:)

Zaczęłyśmy razem szukać wzoru, moje propozycje zbywała- ponieważ nie podobał jej się element listopadowy- a jest najważniejszy, ponieważ w listopadzie się urodziła:)

W końcu zaproponowałam Jej kiedyś widziany kalendarz z wróżkami i to był strzał w dziesiątkę:)



Także ten 2020 ambitnie zaczynam nowym projektem, który aby było mi raźniej, zaczyna ze mną niezawodna moja Katarzyna :)

A może któraś z Was miałaby też na niego ochotę? W grupie zawsze raźniej:)

Jeśli tak- to zapraszam do kontaktu na silus8989@interia.pl

Przy okazji ten nowy projekt zgłaszam do zabawy u Ani Nowy haft na Nowy Rok




12 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia :)
    Ja wyszyłam 4 pierwsze wróżki i zrezygnowałam z kolejnych.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia, bo hafcik uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten kalendarz wyszyty. Jest fajny, choc nienajlatwiejszy. Powodzenia.-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja córcia ma gust. Nic dziwnego,że wybrała te wróżki, są piękne. Będę podglądać efekty Twojej pracy i mam nadzieję ,że na koniec roku zachwyt córeczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wybór :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajne hafciki dla dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonały wybór. Te wróżki są przeurocze i idealnie będą pasować do pokoju młodej damy :)
    Powodzenia w szybkiej realizacji Sylwio

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę wszystkiego dobrego w nowym roku,powodzenia w wyszywania kalendarza, wzór jest bardzo ładny jestem ciekawa postępów pracy nad nim.

    OdpowiedzUsuń
  9. To idealny kalendarz dla dziewczynki. Śliczne wróżki, będzie zjawiskowo i bardzo magicznie. Niech haftuje Ci się wybornie, córka będzie zachwycona. Pozdrawiam Was serdecznie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wybór, ja chętnie się przyłączę, jak mnie przyjmiecie do tego zacnego grona:) Maila już wysłałam..powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny kalendarz.Powodzenia. Ja będę haftowała też swój kalendarz projektu L.Kate.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.