niedziela, 22 marca 2020

525. Robótkowe zostań w domu.

Kasia jak to Kasia nie lubi bezczynnie siedzieć w domu:) Wymyśliła fajna akcję, do której z radością się przyłączam:)



Jeśli chodzi o wyszywanie, to idzie mi baaaardzo powolutku. Wbrew pozorom nie jest to dla mnie czas obfity w xxx.

Na początku wolnego bolało mnie gardło, potem zachorowała Wiki. Najwięcej wolnego czasu poświęcam własnie Jej. Poza tym mam do skończenia pracę dyplomową. Jest to dla mnie w tym momencie priorytet.

A co jeszcze robię w domu?
Ano- wzięłam się za uporządkowanie przydasiowych szafek:)

Scrapkowa:)



I krzyżykowa;)



A to mój  pomocnik:)





3 komentarze:

  1. z takim pomocnikiem to na pewno robota szła sama ;D... zyczę Wam dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie porządki, kiedy z chaosu wyłania się ład :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w szafie też by się przydały takie porządki ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.