wtorek, 31 marca 2020

530. Wymianka muffinkowa na Międzynarodowy Dzień Muffinki:) Podsumowanie.

Kochane moje:)
Pora na podsumowanie naszej wymianki.

Do muffinkowej wymianki zapisało się dziesięć dziewczyn+ oczywiście ja:)


Ciekawe jesteście czym się obdarowałyśmy? Istne muffinkowe szaleństwo:)

Asia B  do Ruda mama



Ruda mama do Ag_Agaty


Ag_Agata do Anko




Anko do Bożeny G


Bożena G do Katarzyny


Katarzyna do Asikowy kącik


Asikowy kącik do Raeszki




Szczęśliwy zakątek do ... z minionej epoki



... z minionej epoki do Lucyny



Lucyna do Asi B.



Drogie dziewczyny, bardzo Wam dziękuję za udział w mojej zabawie, a także za rzetelne wywiązanie się z wszystkich wysyłek mimo trudnej sytuacji, która zastała nas w trakcie zabawy. Ja osobiście jestem wdzięczna temu, kto wymyślił paczkomaty:):):)


12 komentarzy:

  1. Dziękuję za wymiankę :)
    PS. Przez przypadek zamieściłaś nie to zdjęcie (dwa razy jest zdjęcie od Szczęśliwego zakątka, zamiast mojej przesyłki wymiankowej).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż za fantastyczna wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wymianka , prezenty cudne a od mufinek aż oczy bolą. Cudnie żeście się obdarowały.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę same super niespodzianki :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się wymieniłyście, niektóre prezenty są na prawdę bogate. Ach i jedna szczęśliwa kobieta dostałą Ferrero Rocher... uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zorganizowanie wymianki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna mufinkowa wymianka😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna wymianka ;) pamiętam takie wymianki kiedys:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetna wymianka i zabawa niby kilka rzeczy a tyle frajdy:).

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.