niedziela, 22 listopada 2020

573. Narodzenie Chrystusa - odsłona II.

 Pierwsza odsłona tego haftu była w maju tego roku. Później haft znów trafił na spód moich zaczętych prac.

Na szczęście Katarzyna namówiła mnie, po wielu wielu próbach, na zakup Cross Stich Sagi. Padła decyzja, kupiłam tablet i aplikację. To był najlepszy wybór, jakiego ostatnio dokonałam, tylko wciąż zachodzę w głowę, czemu tak długo się opierałam:) Saga jest niezastąpiona:):)

A co powstaje? Przypomnę.


W pierwszej odsłonie było tak


A teraz jest tak




Za mną równe 5%


A jak to się ma do całości?


Dzięki tej aplikacji jestem naprawdę zmotywowana do dalszego wyszywania:) Dzięki Kasia:)




7 komentarzy:

  1. super ;) powodzenia w dalszych xxx ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tak, projekt jest ogromny , podziwiam że się za niego zabrałaś. Efekt końcowy będzie niesamowity. Trzymam kciuki za powodzenie i żeby nie stał się UFOkiem.
    Do tego programu hafciarskiego przymierzam się już dawno. Ale jestem strasznie cienka z Angielskiego i nie wiem czy sobie poradzę. Ale byłabym wdzięczna za linka gdzie go kupiłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję Aniu, że nie trafi do ufokow. Oto link https://play.google.com/store/apps/details?id=today.ipublish.crossstitchsaga

      Usuń
    2. Dzięki Sylwia za odpowiedź.

      Usuń
  3. Tablet już mam... nad aplikacją się zastanawiam... Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaki to będzie piękny obraz. Trzymam kciuki i czekam na dalsze efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam Sagę od kilku tygodni. Wyszywa się rewelacyjnie i nie trzeba znać angielskiego, wystarczy obejrzeć filmiki na youtube. Kupić można w sklepie Play. Polecam.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.