poniedziałek, 30 listopada 2020

576. Na świętego Marcina.

 Święto Marcina już dawno za nami, ale ja dopiero teraz mogę pokazać kartki, jakie przygotowałam z okazji święta znajomych księży Marcinów:)

Jak zwykle miałam problem ze wzorem, monogramy były w zeszłym roku. Kasia jak zwykle mnie uratowała, nie dość, że podpowiedziała wzorek, to jeszcze z okazji imienin podarowała mi bon na zakupy u Moni:) Jeszcze raz Ci dziękuję:*

Wzorki projektu Igiełki do kupienia w sklepie. Naprawdę polecam, są szybkie i proste, akurat na awaryjne wyszywanko:)




5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne karteczki. Takie wzorki rzeczywiście są najlepsze na awaryjne haftowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te róże autorstwa Moniki. Mam wzorek i często też wyszywam. Świetne są te kartki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki. Bardzo fajne te jednokolorowe hafty.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.