sobota, 13 marca 2021

596. Sal jesienny odsłona IV.

 Spóźniona, ale jestem. Wybaczcie salowiczki. Nie zapomniałam, jak niektóre z Was myślą, tylko się nie wyrobiłam. Postaram się nie robić już Wam takich niespodzianek. Za chwilę biorę się za kolejny element, żeby wyrobić się z postem w terminie:)

A oto moje zaległości. Jako, że w zeszłym miesiącu post był, ale bez mojego elementu dziś wrzucam dwa:)


I całość.


A teraz prezentacja Waszych prac z poprzedniego linkowania.

Ivona wyszyła sobie ciepłe skarpetki:)


Magda przygotowała sobie herbatę


Elunia zadbała, by było jej ciepło i zrobiła sobie koc


Mariola też lubi ciepłą herbatę


u Sylwii B też herbatka


U Ani ciepłe skarpety


U Edy też herbata:)


U Kati  sc, która raportuje na maila doszedł kawałek dyni:)

To tyle na dziś. Herbatka zdominowała to linkowanie:) 
Zapraszam Was do pokazania swojego czwartego ukończonego elementu, widzę, że posty na blogach są, pozostaje Wam zalinkować. 













8 komentarzy:

  1. Dobrze Wam idzie, niedługo skonczycie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te hafty, aż żałuję, że się nie zapisałam na ten sal.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się ,że mimo spóźnienia jesteś, Fajne te hafciki z tego salu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest ten sampler, czekam na kolejne odsłony :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy będzie ten sampler:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.