niedziela, 14 sierpnia 2022

655. Narodziny Chrystusa odsłona IX.

 Oto co zajmowało mnie ostatnimi czasy. Jak się wzięłam za kolosa, to ciężko się było od niego oderwać. 

Przybyło kolejne 5%. W sumie mam już 40%:):)) Co mnie bardzo cieszy. Starałam się wyszywać dziennie min. 500 xxx. Zazwyczaj się udawało:)




                                                        I porównanie z poprzednią odsłoną:)

Teraz zabieram się za Tęczową i zabawy blogowe czyli kolorowy rok i choinka 2022. Jak się uda, to może jeszcze w sierpniu coś przy nim podłubę:)


4 komentarze:

  1. Brawo! Z kolosami najważniejsza systematyczność...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo przybyło i 500 krzyżyków dziennie, to niezły wynik :).

    Trzymam kciuki za wytrwałość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że jestem pod wrażeniem projektu i haftu.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.