poniedziałek, 15 sierpnia 2022

656. Kolorowy rok- pomarańczowy.

 Jak zaplanowałam, tak działam. 

Idąc tropem zeszłego miesiąca w zabawie kolorowy rok u Katarzyny postanowiłam zrobić kolejny magnesik na lodówkę. I jest to kolejne maleństwo. Tym razem Katarzyna zapodała nam kolor....



Zrobiłam sobie orzeźwiającego drineczka, oczywiście z plasterkiem pomarańczy. Hafcik wykonany na kanwie plastikowej, kolory dobierane samodzielnie, kontury zrobione po swojemu. Oryginalne przechodziły przez połowę krzyżyka. No sorry, ale na plastikowej kanwie to jakiś armagedon:)

Magnesik jak zwykle podkleiłam pianką. Musicie uwierzyć na słowo, też pomarańczową:)

I z donutem z poprzedniego miesiąca:)




9 komentarzy:

  1. Świetne te magnesiki :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny magnesik! Na lodówkę jak znalazł.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na te upały idealny drineczek :) Ja jestem dopiero w połowie mojej pomarańczowej pracy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne super maleństwo :).

    Też bardzo często kombinuję z pół krzyżykami nawet na materiałowej kanwie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny komplecik ci wyszedł. Zapraszam na nowy adres mojego bloga - https://iskierka71.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.