piątek, 30 grudnia 2022

674. kolorowy rok- złoty. Finał zabawy.

 Pora na ostatni element w zabawie Kolorowy rok u Katarzyny. W tym miesiącu organizatorka zaproponowała kolor 


Wyszyłam jednokolorowy wzorek- broszkę z różą na fartuszku, który kiedyś dostałam. 


I kolaż z wszystkimi pracami


W sumie zawaliłam tylko kolor biały w maju. Wtedy miałam komunię córki i ogólnie z wyszywaniem było kiepsko. W sumie miałam zaczętą pracę, zawieszkę bałwanka, ale udało mi się skończyć ją dopiero w czerwcu:) Ale i tak biorąc pod uwagę mój udział w rożnych zabawach w tym roku poszło mi całkiem nieźle:) Zawaliłam wszędzie tylko ten maj:)
 Kasiu, dziękuję Ci za kolejną inspirującą zabawę:)








9 komentarzy:

  1. Urocza jest ta różyczka:) Zapraszam do mnie na nową zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, złoty do łatwych nie należy. Fajnie że udało Ci się zaliczyć prawie całą zabawę. To była fajna zabawa
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny fartuszek z haftem :)
    Wszystkie prace są fajne. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny wzorek. Cała kolekcja rocznych haftów bardzo ładna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Zbliżający się Nowy Rok niesie wszystkim nadzieję
    na uspokojenie, życzliwość i spełnienie marzeń.
    W te piękne i jedyne w roku chwile
    chcę złożyć najlepsze życzenia
    pogodnych, zdrowych i radosnych dni
    oraz szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana..
    Roku bez trosk i zmartwień, życia w miłości, przyjaźni i szczęściu.
    Oby najskrytsze marzenia znalazły urzeczywistnienie,
    a każdy dzień przynosił tylko radość i uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne prace! Terminy terminami, ale haft musi sprawiać nam radość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace. Dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.