niedziela, 1 stycznia 2023

675. Żegnaj 2022. Podsumowanie:)

 Wiele prac w 2022 u mnie nie było, ale coś tam udało się stworzyć:)

Z większych obrazów ukończyłam wróżki dla Wiki, zrobiłam jedną pamiątkę komunijną i dwie ślubne:)

Uczestniczyłam w zabawie Kolorowy rok i Choinka 2022, gdzie powstały następujące prace:



Ukończyłam sal z różami według projektu Igiełki organizowany przez Katarzynę

Na szybko powstały cztery kartki wielkanocne



Poza tym zrobiłam jeszcze cztery kartki z haftem

Zaliczyłam jedno testowanie u Igiełki ( prace zgłoszone na Choinkę 2022)
Dużo czasu poświęciłam na Narodzenie Chrystusa. Rok zaczynałam tak
A ostatnia odsłona była taka:)
Mam co prawda trochę więcej ale pokazuję Wam ostatnią opublikowana wersję:) Lada dzień będzie aktualizacja:) Rok zakończyłam na poziomie 45,50%

Powstały 4 obrazy, 27 kartek, 10 zawieszek, 2 magnesy i 1 fartuszek na butelkę.
Oby 2023 był bardziej płodny:) Czego życzę i Wam:)


14 komentarzy:

  1. Piękne podsumowanie! Jednak hafciarsko działo się :-)
    Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace :) Uwielbiam oglądać takie galerie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego i hafciarskiego na nowy rok :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ to był bardzo płodny rok. Tyle pięknych prac skończyłaś, gratuluję. Życzę by ten nowy był równie owocny. A może skusisz się na zabawę u mnie? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dorobek spory, szczególnie, że nierobótkowo miałaś intensywny rok :) Oby kolejny był szczęśliwy i spokojny

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale tego natworzyłaś, same piękności w jakiej ilości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne podsumowanie i sporo prac wykonałaś :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo owocny był 2022 rok, sporo wyszywanych prac powstało. Jesteś niesamowita!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. chylę czoła nad tym dziełem,wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  11. Super prace wykonałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.