niedziela, 26 lutego 2023

686. Narodzenie Chrystusa- odsłona XI.

 Dziś przychodzę się pochwalić moim kolosem:) Wreszcie udało mi się osiągnąć połowę:) Teraz już będzie z górki:):)

Oto porównanie z poprzednią odsłoną ze stycznia,  przybyło 5%. Niestety z dzirami, bo znów brakło mi niebieskości:) Pojawiła się już gwiazda betlejemska:) Nie wiem, gdzie teraz będę wyszywać, ale wydaje mi się, że pojadę dalej niebo, gdzie za chwilę pojawi się kolejna palma. 





P.S. Zaglądajcie do spamu. Przeczytałam u Splocika, żeby zajrzeć i rzeczywiście, miałam tam ponad 48 komentarzy. 


5 komentarzy:

  1. Gratulacje, zgadza się jak jest 50% to już jest z górki każdy wyszyty % przybliża Cię do celu!!
    Choć nie przepadam za świętymi obrazkami to trzymam kciuki za powodzenie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo! Trzymam kciuki za szybki finał

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dojścia do połowy, tak teraz już tylko z górki. Zachwycający haft.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci idzie. :)
    Czekam na ciąg dalszy.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.