środa, 2 lipca 2014

2.Moje ukochane "Zwycięstwo":)


O kim mógłby być następny post, jak nie o moim najcenniejszym skarbie, o mojej największej miłości, o mojej najwspanialszej pasji- mojej córuni:) Dlaczego "Zwycięstwo" chyba każdy się domyśli:) Moja córunia ma na imię Wiktoria:)
Pojawiła się w naszym życiu dokładnie 24 listopada o 8.05 i wywróciła nasz świat do góry nogami:) To dumny tatuś zrobił to oto zdjęcie kilkanaście minut po porodzie:) Jest to pierwsza fotka naszej córuni:) Oczywiście  ruda po mamuni:)


A oto ruda mama i brzuszek z Wiki tydzień przez porodem, czyli dokładnie w 39 tygodniu:) Uwaga, przed Wami odrobinę golizny:)

Big mama 39 tydzień:)

Tak tak potwierdzam, do końca zachowałam pępek:) Ktoś  zapyta czym się chwalę? Pryszczami na buzi? Gdybym chciała się nimi pochwalić wstawiłabym zdjęcie po porodzie. To byłby szok. Cóż, mój organizm tak zareagował. Chwalę się pięknym brzuchem, który nosiłam z ogromną dumą i radością:)
Dziś z sentymentem oglądam te zdjęcia.

Czas tak szybko mija nasza mała iskierka skończyła już 19 miesięcy, gada jak najęta jest uparta i umie tupnąć nóżką. Najzabawniejsza jest, gdy wyraża swoje niezadowolenie lub sprzeciw, zakłada wtedy rączkę na rączkę i mówi " mamunia nie", "tatunia nie" i domaga się ulubionej piosenki na youtubie:)
Rośnie jak na drożdżach i codziennie zaskakuje nas nowymi umiejętnościami i słówkami:)

Oto nasz ukochany urwis na chwilę obecną:)

O już widzę, że komputer wolny:)
                                                                 

Wielka radość z pierwszych kredek:)
A tak troszkę na bieżąco, dziś dzień przetworowy. ręcznego drylowania wiśni mam dość, kuchnia wyglądała jakbym co najmniej prosiaka tam zarżnęła, aż Wiki powiedziała "ooo" widząc ścianę:)
Ale za to efekty zadowalające:) Dżemiki wiśniowe są, sok z czarnych porzeczek tez jest:) Ale to dopiero początek, na drzewach i krzakach jeszcze mnóstwo owoców:) Sezon  przetworowy w pełni:)

Dżemiki wiśniowe:)

Soczki porzeczkowe 100% natury:)







1 komentarz:

  1. Córunia śliczna (zawsze chciałam mieć rude włosy), a dżemiki mniam też uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.