piątek, 11 lipca 2014

5.Podziel się sobą z innymi cz. 1

Moi drodzy czytelnicy:)
Zaczął się sezon wakacyjny, a z nim krótkie rodzinne wypady a także dalekie podróże.
Czas spędzany na zabawie w gronie rodziny i przyjaciół. Istna sielanka:)
Ale niestety nie dla każdego. I teraz poważnie. Codziennie na polskich drogach ma miejsce wiele wypadków. Wiele ludzi zostaje poważnie rannych, a niektórzy tracą życie.
Dlatego apeluję do Waszych serc. Możecie uratować komuś życie oddając krew.Wystarczy zgłosić się do centrum krwiodawstwa! Krew jest potrzebna zawsze, a już w sezonie wakacyjnym najbardziej.

Nie będę rozpisywać się na temat kto może zostać krwiodawcą, bo to nie moja rola:) Chętnych zapraszam tutaj.

Sama jestem krwiodawcą. W sumie oddałam już ponad 3 litry krwi. Chętnie pokazałabym swoja książeczkę krwiodawcy, ale szwankuje mi czytnik kart pamięci w kompie. Nadrobię następnym razem:) Teraz miałam bardzo dużo przerwy w oddawaniu krwi, ze względu na ciąże i długie karmienie.Mam nadzieję, że już niedługo to nadrobię:)
I pamiętaj Drogi Czytelniku:



1 komentarz:

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.