środa, 4 stycznia 2017

279. Kartki BN 2017 - styczeń.

W tym roku postanowiłam zapisać się na kilka zabaw kartkowych, gdyż mam ambitne plany zrobić ich w tym roku dużo, bardzo dużo:)

Jedna z tych zabaw organizowana jest przez Ulę Kułak.

Na styczeń Ula zaproponowała kartki z motywem jemioły:)


W tym temacie wykonałam dwie karteczki:) Pierwsza zawiera zupełnie nowy hafcik ( wzorek znaleziony na Pinterest)


Druga karteczka powstała z hafciku, który leżał już od jakiegoś czasu w moim pudełku. 
Hafcik z zabawy u Kasi z roku hmmm 2015?   Nie miałam na niego pomysłu, a teraz jest jak znalazł:)


Ciekawa jestem, co też Ula wymyśli na następny miesiąc:)

33 komentarze:

  1. Bardzo fajny temat na karteczkę. Szczególnie druga mi się podoba, choć obie mają swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne karteczki :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne karteczki:-)-szkoda że tak mało wzorków z jemiołą jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko poszukaj na Pinterest. Kilka można znaleźć:)

      Usuń
  4. Świetne są te kartki, wiadomo hafcik mój ulubiony :-)
    Wydawało sie że temat do łatwych nie nalezy a karteczki sypią się jak z rękawa. Fajnie że dołaczyłas do kartkowych zabaw.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają obie karteczki :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki - obie bardzo mi się podobają:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki)
    Ja też dziś przekopywałam neta w poszukiwaniu wzorku na jemiołę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne karteczki:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obydwie karteczki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki :*
    Szczęśliwego Nowego Roku życzę :******

    OdpowiedzUsuń
  11. Hafty piękne i starannie wykonane -podziwiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki powstały na wyzwanie u Uleńki, mnie bardzo podoba się ta z haftem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super karteczki! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie cudowne są :) Ale druga szczególnie porywa moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kartki z haftem! Pozdrowienia z Białorusi)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne:) Szczerze to nie wiem, która ładniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze hafciki, bardzo ładne kartki z nich wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie karteczki świetne! Dobrze, że nie muszą leżeć w pudełku i mogą czarować Świat.

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie super, wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale śliczne karteczki. Uwielbiam takie małe hafciki.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super karteczki, zaskoczyła nas Ula tą jemiołą. Pozdrawiam noworocznie:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne karteczki,szczególnie ta druga mnie zauroczyła.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne hafciki:) Bardzo fajnie je wkomponowałaś na karteczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne kartki!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Karteczki super. Ja jakoś nie mogę się jeszcze zebrać do kartkowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne karteczki. Haft krzyżykowy zawsze dodaje kartce uroku.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne hafciki :)
    Świetnie prezentują się w karteczkach :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne kartki!
    Takie delikatne.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.