piątek, 6 stycznia 2017

281. Kartki przez cały rok- STYCZEŃ.

Na kolejną zabawę w kartkowanie zapisałam się u Ani:)

Oto banerek:)


Jak widać na banerku tematy na styczeń wymyśliła sama organizatorka.
A co zaproponowała? Zabawę w bingo:)


Kartki trzeba było zrobić z wytycznych z poniższej tabeli na linii poziomej, pionowej lub przekątnej.



A oto moje interpretacje tematu:)

1. Kartka okolicznościowa-imieninowa:) Grafika pochodzi z bloku kreatywnego 3D.


Linia: kwiat/roślina-grafika-zielony
czerwony-zielony-napis

2. Kartka na Boże Narodzenie:) Grafika pochodzi z pocztówki.


Linia: grafika-napis-zwierzę
czerwony-zwierzę-ramka

3. i 4. Kartki Wielkanocne. Wzór znaleziony na Pinterest.


Linia: zielony-koło/owal-ramka

                                              Grafiki pochodzą z bloku kreatywnego 3D.


Linia: nitka/sznurek- napis- koło/owal

Bardzo dziękuję Ani za takie fajne tematy:) Zabawa była przednia w tworzeniu tych kartek, tym bardziej, że córa robi ze mną:) Już nie mogę się doczekać kolejnych wyzwań:)



30 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne poradziłaś sobie z wyzwaniem u Ani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne grafiki ,zachwycający wielkanocny hafcik z baziami :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Cię Sylwio bardzo serdecznie w II edycji zabawy . Ciesze się ,że dołączyłaś do wspólnego kartkowania i mam nadzieję że Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej .
    Twoja kartki sa rewelacyjne , moja faworytka to oczywiście wyszywana krzyżykami, mam na ich punkcie niezłego bzika. Wzorek świetny , nie trafiłam na niego na Pintereście , musze poszukać :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne karteczki, fajne te grafiki z bloku-muszę się rozejrzeć za czymś takim:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kartki :). Fajnie, że też i córkę wciągnęłaś do zabawy, moja za każdym razem (młodsza) zużywa mi zawsze cały brokat i cekiny ;p
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważam,że są bardzo urocze:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki do Anulkowej zabawy .
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez zapisalam sie do zabawy u Ani. Jutro będę tworzyć. Świetnie sobie poradzilas z wyzwaniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna zabawa😊 Karteczki bardzo mi się podobają, zwłaszcza ta krzyżykowa. Gdzie można dostać taki blok 3D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś moje bloki w większości przywiozła mama z Francji, ale czasem w biedronce czy Lidlu można spotkać:)

      Usuń
  11. Śliczne karteczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki!
    ____________________________
    Pozdrawiam serdecznie, Ada!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe kartki! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze karteczki Sylwio. Szczególnie podoba mi się ta z haftem, jest śliczna.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne:) Mnie najbardziej urzekł hafcik:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo,bardzo ładne kartki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne karteczki wszystkie bez wyjątku.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne karteczki, te haftowane bazie chwytają za serce.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne karteczki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.