niedziela, 29 stycznia 2017

292. Kreatywna kartka odsłona I.

Kolejną zabawą kartkową i już raczej ostatnią do jakiej w tym roku się zgłosiłam, jest zabawa na blogu Hafty Magos- kreatywna kartka:)



Zabawa polega na wykonaniu kartek według wytycznych podanych przez Magos.
Zabawa ukierunkowana  jest na kartki krzyżykowe.:)

W styczniu miałyśmy wykonać kartkę dla babci i dziadka oraz ślubną.

Troszkę się wyłamałam jeśli chodzi o pierwsza kartkę, ponieważ powstała jedynie wersja dla babci. Ale napis jest, więc myślę, że będzie zaliczone:)


Wzór znaleziony na Pinterest. Mega szybki i przyjemny:)

Druga kartka- ślubna- miała być w kolorach pastelowych z dodatkiem perełek:)

Tutaj zadanie wykonane na 100%:)


Wzór pochodzi z Twórczych Inspiracji zeszyt 1/6 z 2015 roku.

Jestem bardzo zadowolona z tej kartki, chociaż jest tam multum backstichy. Lubię je robić, ale palec cierpi:)

26 komentarzy:

  1. Ta druga kartka - ślubna jest rewelacyjna 💐
    Buziaki pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie karteczki wyszły świetnie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki, haftowane moje ulubione, miałam ochotę na zabawę ale moja doba nie jest z gumy niestety. Te serduszka musiały być pracochłonne ale wyglądają ślicznie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki ale ta ślubna to już wogóle jest mega. Świetny wzorek. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. obie kartki bardzo ładne, ta dla babci taka delikatna i subtelna, ta ślubna bardziej okazała i dekoracyjna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super! Szczególnie ta ślubna rozkoszna. Podziwiam cię za ilość kartkowych zabaw, w których bierzesz udział.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, która bardziej mi się podoba. Pierwsza jest delikatna i elegancka. Ale druga jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super są te karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne obie kartki ze wskazaneim na tę ślubną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki zrobiłaś :).

    Haft na ślubnej jest cudny :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne kartki. Od tej ślubnej oczu oderwać nie można :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.