czwartek, 18 października 2018

469. Coffe break- VII podsumowanie:)

Witajcie:) Cieszę się, że kilka z Was podlinkowało swoje kawki:)

Przypominam swoją VII wypocinkę i przedstawiam postępy dziewczyn od ostatniego podsumowania:)


                                                                           Elunia




                                                                            NataliaF








                                                                               menia







Dziewczyny idzie Wam wspaniale:) Niecierpliwie czekam na Wasze oprawione kawki:) Może mnie zainspirują:)

11 komentarzy:

  1. Kawki śliczne. Niestety ramka będzie na wiosnę. Jestem po operacji i teraz nie wchodzi to w grę. ...... mam nadzieje ze nie jest to earunek zaliczenis SALU 😉Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Przegapiłam linkowanie, a robię już ostatnią kawkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwio pod "Espresso" Natalli ta "Frappe" jest moja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny idzie Wam super!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale smakowite kawki powstały ostatnio:) u mnie tak szybko ramek nie będzie niestety

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.