piątek, 26 października 2018

470. Podaj dalej od Kasi.

Ten tydzień zaczął się dla mnie wyjątkowo przyjemnie:) A mianowicie od super paczuchy od Kasi w zabawie podaj dalej:)

Oto jej zawartość:) Zdjęcie porwane od Kasi bo moje takie prześwietlone.





 Przydasie- ramki, kanwa, mulinky oraz świetne nożyczki, które córa zamówiła sobie na czas "kiedy już będę duża":)

Zestaw do haftu z piękną damą i jej pupilami:)

oraz cudna kartka w moim ulubionym kolorze:) Kasia wie:)


Kasiu, serdecznie dziękuję za wspaniałą niespodziankę:)

A teraz ja ogłaszam podaj dalej u siebie na blogu:) Dziewczyny, które zapisały się na moje poprzednie podaj dalej w grudniu i styczniu niech wypatrują paczuszek po 1 listopada:) Są już prawie gotowe:)

A teraz do rzeczy:

1. W zabawie mogą wziąć udział tylko aktywni bloggerzy zajmujący się rękodziełem wszelakim:)
2. Dwie pierwsze osoby, które zgłoszą chęć udziału w zabawie dostaną upominki ode mnie w przeciągu roku. 
3. Osoby te po otrzymaniu upominku zobowiązują się przeprowadzić zabawę u siebie na blogu.
4. Adres przesyłacie na silus8989@interia.pl

Zapraszam:)



10 komentarzy:

  1. Fajną paczuszkę dostałaś od Kasi :)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się,że upominek Ci się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  3. Same świetne przydasie dostałaś. Nożyczki wymiatają
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwię się córci, bo nożyczki są cudne. Piękny prezent dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne prezenty dostałaś :) To może ja się zapiszę na podaj dalej...

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ja dobrze widzę, że jest jeszcze miejsce? Jeśli tak, chętnie się zapiszę:) Mój mail: j.bialy.o2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemna zawartość a ja na razie się nie zapisuję, wiesz czemu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.