niedziela, 5 kwietnia 2020

532. Portret beatyfikacyjny Jana Pawła II.

Witajcie:)

Ostatnie dni to czas wspomnień Naszego Kochanego Ojca Świętego:)
Dlatego to jemu poświęcam te dni:) Przy wyszywaniu oglądam filmy z nim związane- "Karol- człowiek, który został Papieżem" oraz "Karol- Papież, który pozostał człowiekiem".

Bardzo lubię wracać do tych filmów.

Wreszcie udało mi się skończyć pierwszą stronę wzoru:) W zasadzie nie do końca, z lewej strony brakujące krzyżyki to jeden kolor tła, które zrobię później.


Zwykle wyszywam od dołu, od lewej do prawej. Ale tym razem zrobię wyjątek, ponieważ kolejna strona w prawo to biała szata. Postanowiłam zrobić ją na końcu, żeby jak najmniej pobrudziła się biała nitka. I choć pracę oczywiście wypiorę, to wydaje mi się, że tak będzie ok:)
Teraz pora na oblicze Naszego Papieża:) W zasadzie miałam po pierwszej kartce wyszywać coś innego, ale bardzo mnie ciągnie do tego haftu:)

Pozdrawiam Was ciepło:)

4 komentarze:

  1. czekamy na efekt końcowy, będzie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spory haft, podziwiam bo ja za takie duże nigdy się nie zabieram.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem dalszej części wzoru :).

    Jeszcze nie widziałam tych filmów...

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.