środa, 29 kwietnia 2020

538. Podsumowanie czytelnicze kwietnia.

Na kwiecień Lidzia w swojej zabawie zaproponowała następujące litery:



Oto moje zmagania::)


                                                                   
                                                                  P- Picoult
                                                                  A- ........
                                                                  W- woda

W zasadzie przeczytałam dwie książki, ale to jedna historia w dwóch częściach:) Lidziu, czy zaliczysz jedną czy dwie i tak będzie dobrze:)

Polecam Wam ją serdecznie- ja w ogóle bardzo lubię tę autorkę. A o czym książka? Proszę bardzo:


Kolejna pozycja


P- ......
A- A właśnie, że tak
W- walizka

Nie polecam- nuda.

To byłoby na tyle:) Buziaki:)


5 komentarzy:

  1. OO, a na innych blogach Picoult nie zachwyciła czytelniczek. Polecają raczej Przybyłek.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to szacun za J. Pikaut. Pierwszy raz czytam że ktoś lubi jej książki. Jakoś nie umiem się do niej przemóc ale skoro polecasz to może się za nie wezmę bo mam obie części.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja, tak jak Ania, nie pokochałam Picoult, ale wiem że zbiera dobre recenzje. No cóż, każdy lubi co innego.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam powyższych pań. Ale książka gdzie bohater jest osobą z zespołem Aspergera może być faktycznie interesująca.
    W "Kamieniarzu"-Camilli Läckberg, też była taka postać ale drugoplanowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylwiuś jak najbardziej zaliczam jako dwie ksiązki, skoro są wydane osobno :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.