wtorek, 14 kwietnia 2020

534.Wielkanoc przez cały rok.

Zastanawiałam się ostatnio, że fajnie by było wziąć udział w zabawie Wielkanoc przez cały rok. No bo skoro mamy zabawę Boże Narodzenie przez cały rok, to dlaczego nie Wielkanoc. Sama bym się nie odważyła takiej zabawy zorganizować- no niestety jestem za mało systematyczna- ale walczę        z tym:):):)

Przeglądając Wasze blogi trafiłam na taką właśnie zabawę na blogu The Primitive Moon.



W pierwszy dzień Wielkanocy zabrałam się ostro za igłę i plastikową kanwę. I taki oto fajny kicaj mi wyszedł:)



I ubrany w kontury:)


Mam nadzieję, że w ciągu roku powstanie chociaż 12 zawieszek, które w przyszłym roku ubogacą Nasze drzewko:)



I choć niektórzy z nas już wracają do pracy, to pamiętajcie- trwa oktawa Wielkanocy:) Cieszmy się
 i radujmy, bo Nasz Pan Zmartwychwstał:):):)


12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniusi zajączek, i ile kolorów ma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tan kicajec taki kolorowy. Mało wyszywam na plastikowej kanwie ale chyba czas to zmienić bo efekty są super. Ciekawe czy ta wielkanocna zabawa będzie tak samo popularna jak bożonarodzeniowa, choc moim zdaniem etykieta to nie to samo co żabka :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy zajączek, to w przyszłym roku Wasze wielkanocne drzewko będzie jeszcze piękniej wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech Zmartwychwstały Jezus będzie dla Ciebie źródłem Nadziei, Radości i Uzdrowienia które może dać tylko On!.
    Bardzo się cieszę, że dołączyłaś do zabawy :), wierzę że przez cały rok będzie nam ona przypominać o tym najpiękniejszym okresie dla każdego chrześcijanina.
    Zrobiłaś śliczną zawieszkę, liczę,że i mnie uda się coś w tym temacie zrobić, pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne prace :)
    Dzięki za posta informującego o zabawie!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.