środa, 11 października 2017

363. Pamiątka ślubna.

Dziś przychodzę do Was z pamiątką ślubną:)

Postanowiłam ponownie wykorzystać wzorek Igiełki, jednak trochę go zmieniłam:)

Dla przypomnienia pokażę Wam w pierwszej kolejności pamiątkę ( Naszą:) według oryginalnego wzoru:) Zachowana w jednej kolorystyce, oprawa....hmmmm .....trochę więcej w tej kwestii już się nauczyłam:)





A teraz wersja kolejna:) Panna Młoda wyszyta kolorem ciemno różowym, Pan Młody ciemno szarym. Kontury czarne, z mojego ulubionego alfabetu:)

Powiem szczerze, że wersja z Młoda Parą zwróconą ku sobie bardzo mi się podoba:)



Wzór do kupienia tutaj:) Serdecznie polecam. Jak widzicie można się nim pobawić. Wzór jest monochromatyczny, zatem kolory można dopasować według uznania:)

A jutro na blogu ..... będzie słooodkooo:)

19 komentarzy:

  1. Wzór bardzo fajny i wykonanie też mi się podoba.
    Para zwrócona do siebie bardziej pasuje na ślubną pamiątkę.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. obie wersje bardzo mi się podobają! świetnie wygląda taki niby prosty hafcik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba wersja na 2. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałaś rewelacyjny pomysł z tą zmianą - teraz bardziej mi się podoba, choć pierwszej niczego nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga fajniejsza, oboje patrzą na siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie wersje bardzo ciekawe. Świetna pamiątka!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie piękna pamiątka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pamiątki i obie wyglądają wspaniale:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba są super, choć chyba ta druga wersja bardziej mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. obie prezentują sie pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł Sylwio :) Drobna zmiana, a jaki efekt!
    Bardzo podoba mi się ta druga wersja. Młodzi są bliżej, a do tego w przyjemnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super:) Chyba obie mi się podobają tak samo..

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.