środa, 25 października 2017

366. Sal SoDa Pin up girls:)

Ostatnio ogarnęła mnie "SoDamania". Siedzę na Pintereście i podziwiam:)

Wzdychanie postanowiłam zamienić w czyny, przecież już SoDa mam coś dawno zaczęte i rzucone w kąt:)

Jakiś czas temu z kilkoma dziewczynami umówiłyśmy się na wyszywanie dziewczynek z wzorków SoDa. Oto kolejna z nich:) Golutka bez konturów:)


I gotowa:)


Panienka ma już swoje przeznaczenie. jak się uda, zobaczycie jutro:) 

Śpijcie dobrze, ja jeszcze udaję się w otchłań sieci, szukać inspiracji na urodziny dla mojej prawie Pięciolatki, które już za miesiąc:):) 

25 komentarzy:

  1. Ale fajny hafcik - przeurocza dziewczynka:)
    Czekam gdzie on powędruje:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna sprzątaczka :) Każdy facet chciałby mieć taką w domu :) hihihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam ci się wcale nie dziwię, bo podzielam twoją pasję.:) Śliczna ci wyszła, już jestem ciekawa, co z nią dalej będzie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylwia,cudna jest ta panienka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziuchna :) Mnie się też bardzo podobają SODOwe hafty. I też na razie się czaję i podziwiam wzorki na Pinterest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudna! Podziwiam:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.