wtorek, 17 października 2017

365. Kartki BN u Uli- październik:)

Na ten miesiąc Ula zaproponowała bardzo fajny temat- świąteczne dzieci:)


Od razu gdy zobaczyłam temat, pomyślałam o fajnym hafciku, który widziałam bodajże u Madzi        z Nitek Ariadny- dziewczynka pukająca do drzwi. Jednak podczas przeglądania Pinteresta wpadłam na super wzorek:)

Oto on:)



W oryginale jest jeszcze obok malucha prezent, u góry wisząca bombka i napis. Stwierdziłam jednak, że świąteczna czapa sama już podkreśla, na jaką okazję jest hafcik:)

Szybko powstała kartka:)

Muliny dobierałam sama z resztek moich zapasów:) Oryginalna paleta jest na DMC. Lecę do Uli podpiąć się pod żabola:)


22 komentarze:

  1. Też o nim myślałam!;) Świetnie wyszedł i piękna kartka powstała.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale extra ten wzorek , maluch słodziak niesamowity. Cudna kartka powstała
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super hafcik i świetna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna kartka! Ten bobas jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak uroczy hafcik :) Kartka wyszła super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna kartka ze słodkim bobasem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Jaki słodziaczek cudny :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oryginalna kartka:). Pozdrawiam jesiennie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki słodziaczek :) super kartka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale uroczy maluch! Świetnie wygląda na kartce, widać, że się na niej zadomowił :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy haft i do tego świetnie wkomponowany w kartkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ha ha haft jest przeuroczy!! kartka z nim rewelacyjnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  13. uroczy hafcik, no i cudna karteczka powstała :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.