wtorek, 2 czerwca 2015

110. Testowanie z Igiełką po raz trzeci:)

Tym razem pokusiłam się na wesoły wzorek od Igiełki  przedstawiający cztery pluszowe mordeczki:)

Ale najpierw trzeba było się zastanowić nad wykorzystaniem tych maleńkich hafcików.

Początkowo chciałam każdą z mordek umieścić w osobnych szybkach w drzwiach pokoju mojej córeczki. Niestety chyba nie byłoby ładnego efektu, gdyż hafciki są malutkie.

Pozostał jednak zamysł wyszywania na plastikowej kanwie:)

I tak powstali kolejno

                                                                          króliczek




lewek ( chyba tak się odmienia:))


piesek


kotek

A wszyscy razem postanowili stworzyć zakładkę:)


Kanwa plastikowa ma to do siebie, że jest sztywna, ale mimo wszystko podkleiłam ją jeszcze brązowym filcem.

A tak prezentuje się w "użyciu":)


Zakładka powędruje do osoby, która wygra moje candy:)  Zatem znacie już jej jeden element:) A o candy możecie poczytać na pasku bocznym. Zapraszam!!! 


9 komentarzy:

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.