poniedziałek, 29 czerwca 2015

118. Super dziewczyny wyszywają muffiny- truskawkowy czerwiec.

No i bach. Minęło pół roku naszego muffinkowego wyszywania:)

W czerwcu królują truskawki, dlatego i na naszej muffince nie mogło ich zabraknąć:)Tak prezentuje się moja bez konturów:)


I raz kolejny napiszę: nie wiem, jak kiedykolwiek mogłam się bać konturów:) Nie dość, że nadają pracy to coś, to na dodatek są bardzo przyjemne:)



A tak prezentuje się niemal całe moje półrocze:) Może pamiętacie, że moja styczniowa powędrowała na karteczkę i nadal nie doczekała się powtórki, tym razem przy siostrzyczkach:)


Supełków na moich truskawkach brak. Frenchknoty, czy supełki, to chyba nie dla mnie:)

Przypominam ostatni już raz o moim urodzinowym candy. Zapisy do dziś do północy:) A już jutro poznamy zwyciężczynię:)


Zapraszam Was super dziewczyny do linkowania swoich muffinek:) Pamiętajcie o dodaniu w komentarzu adresu email:) A już za miesiąc podam aktualna listę osób, które do tej pory wywiązywały się z terminu i na chwilę obecną biorą udział w losowaniu nagrody na zakończenie salu:)












17 komentarzy:

  1. Witaj..ja znów w tyle...i dopiero opublikowałam post z majową babeczką..Mam nadzieję, że mi wybaczysz i prześlesz wzorek czerwcowej.. Mail: j.bialy@o2.pl Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne takie maleństwa - uwielbiam je - pozdrawiam serdecznie Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już swoją lipcową dostałam :-) Tak się zastanawiałam, czy aby nie zamienić french knot'ów na koraliki, ale akurat nie miałam pasujących koralikami, więc musiałam nauczyć się supełków :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakończenie półrocza są bardzo przyjemne, teraz już z górki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pychotka :) Sylwia,french knotsy nie takie straszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyszła, zamiast frenchów użyłam kreseczek na ziarnka, nie pasowały mi węzełki skoro w innych uch nie było
    pozdrawiam
    alojka.c@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Frenche też nie takie straszne, zobaczysz! ;) Moja ulubiona babeczka...;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A, jeszcze mail: promyk2004@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Poprosze o kolejny wzorek anial8000@vp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zleciało te pół roku. Teraz pewnie pójdzie jeszcze szybciej :).

    Mój adres a.m.math@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia nie wysłałaś mi jeszcze muffinki na lipiec ...

      Usuń
  11. Na szczęście tą udało mi się skończyć w terminie(wreszcie!) Proszę Cię o przesłanie lipcowej:) Mój mail: j.bialy@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Sylwio na szczęście udało mi się w tym miesiącu :):)
    moje muffinki majowa i czerwcowa: http://mlenka2111.blogspot.com/2015/07/majowa-i-czerwcowa-muffinka.html
    poproszę o lipcową mlenka2111@gmail.com
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.