niedziela, 21 czerwca 2015

114. Maleńki hafcik "do kawy".

Tak, do kawy:) Tak szybki, że nawet kawa nie zdąży wystygnąć:)

Dziś wybieraliśmy się na urodziny do mojej siostry. Z samego rana wpadł mi do głowy pomysł, żeby zrobić dla niej breloczek.

Długo nie myśląc sięgnęłam po metalizowany kawałek kanwy i do dzieła:) Między pierwszym a drugim łykiem kawy powstał hafcik podstawowy:


Między drugim a trzecim dodałam kontury:)


I tak oto w mgnieniu oka powstał breloczek dla siostry :)



Razem z pięknym aniołkiem powędrował już do jubilatki:) Elu jeszcze raz wszystkiego najlepszego!!!


Wzorek pochodzi z czasopisma Igłą Malowane z grudnia 2014 roku:)

P.S. Pamiętajcie o moim candy, zapisy jeszcze trwają:)





17 komentarzy:

  1. Super szybki pomysłowy breloczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutki, bardzo lubię takie ekspresowe wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, mały, ale ma coś w sobie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo małe jest piękne i tak trzymaj, siostra zadowolona.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł!! Uwielbiam aniołki, te są cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny breloczek zrobiłaś!:) Swoją drogą, patrz, jaki efekt robią kontury...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Praca piękna. Bardzo mi się podoba :) Często będę odwiedzać pani bloga :) Zapraszam również do odwiedzenia mojego bloga www.zwariowanekrzyzyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ten breloczek,podoba mi się :)Aniołka mam podobnego-solo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Błyskawiczny prezent, a jaki cudny :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.