niedziela, 7 czerwca 2015

112. Medalion od Violi.

Kiedy zobaczyłam na blogu u Violi candy, w którym do  wygrania był m. in. medalion w jej wykonaniu, serce zabiło mi mocniej. Viola robi wspaniałe medaliony.

Niestety nie udało się wygrać, ale po zobaczeniu tego posta zakochałam się bez pamięci.

Postanowiłam zamówić sobie takie cudo:) Na dzień dzisiejszy jestem szczęśliwą posiadaczką takiego medalionu :)


Dziś dumnie go nosiłam, czym wzbudzałam zachwyt wszystkich wkoło:)



Viola do medalionu dorzuciła jeszcze pięknie pachnące i wspaniale wyglądające mydełko w kształcie motylka:)



Moja córa zachwycona:)

Serdecznie polecam Wam produkty od Violi, a samej autorce jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję:)


14 komentarzy:

  1. Piękny medalion. Ją jestem szczęśliwą poposiadaczką wersji slonecznikowej - dostałam za tysięczny komentarz na blogu Violi

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, o czym piszesz... Viola to mistrzyni biżuterii. Gratuluję posiadania tego cuda.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny! Też jestem szczęśliwą posiadaczką medalionu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Sylwia nie ma za co, ja je z wielką przyjemnością wykonuję, uwielbiam je robić a w tym kolorku coś jest bo wszyscy chcą ten kolorek :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny medalion, Viola tworzy cudną biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Viola cudeńka robi, nawet pachnące! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny medalion :)
    Tylko pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna misterna robota, jest co podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj Viola potrafi tworzyć cuda:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.